איש טוב כתב:הכל טוב ויפה זה יכול לקרוא לכל גוף וחברה, אבל תשובה מינימלית בטלפון או בתא קולי שישנה תקלה מסוימת ומטפלים בה לא מזיק,
המעניין שבכל המצב שנוצר לא הצליחו להשיג בטלפון את נציגי התמיכה... "רק את נציגי המכירות" ומיד העבירו את השיחות כביכול לתמיכה וזהו סטופ... לפעמים זכית והגעת לתשובה ממוקד וגם להם לא היתה שום תשובה רק נעביר את ההודעה ויחזרו אליך, משום מה השארתי כמה הודעות ועדיין לא הצליחו לחזור, אחרי שהפעילו לחץ על מחלקת המכירות הם ניסו והצליחו קצת לעזור.
לא צפיתי מחברה שכ"כ הרבה מהציבור נותן בה אימון להתנהג ביחס כה מזלזל "כנראה שזו הנורמה בציבור שלנו מהרבה גופים לזלזל..." וגם אחרי עלית המחיר לכלל הלקוחות, אין צורך להאריך מותר לתת לציבור שירות ברמה אחרת קצת יותר גבוהה, ההתנצלות קצת מאוחרת וקצת ברמה נמוכה מן הנדרש בחברה שגובה סכום כה גבוה.
עוד מישהו כתב:חברה' ידוע לכם עלתקלה חדש בפורום נתיב. או שזה רק אצלי?
החל מהבוקר כל כניסה לפורום ולא משנה מהיכן, גוגל/אתר נתיב/קישורים מפנה לאתר באנגלית שנראה כתפריט ניהול הפורום
מה זאת?
עוד מישהו כתב:חברה' ידוע לכם עלתקלה חדש בפורום נתיב. או שזה רק אצלי?
החל מהבוקר כל כניסה לפורום ולא משנה מהיכן, גוגל/אתר נתיב/קישורים מפנה לאתר באנגלית שנראה כתפריט ניהול הפורום
מה זאת?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אני פה, המוזיקאי, טהרנו, יהיה טוב, עוקר הרים, פך שמן, ראש בטטה, שיינע איד, שיך ו־122 אורחים