יהודיה כתב:אין לי מושג מיהו או מה כתב אבל חושבת שמן ההגינות להביא את דבריו המלאים ולא משפטים ללא הקשר
כתבן כתב:קראתי את דבריו, והוא צודק במאה אחוזים לגבי אותם געררס בעלי תפקידים באגד.
הוא מביא רק מעט מן המעט ממעלליהם של מספר געררס שהתברגו בתפקידים בכירים באגד, ודואגים לאנ"ש על חשבון שאר הציבור החרדי.
זה לא רק בחיפה אלא גם בחצור-צפת, בקרית גת, ועוד מקומות. היו על זה בעבר כתבות בהמבשר.
אין זו ההאשמה חלילה על רבבות חסידי גור, אלא על אותם בודדים.
שפת הכותב מכלילה ונשמע ממנה שכל עסקני הצבור החרדי אשמים, גם בכתבה השנייה יש דברים לא ראויים, והאשמת שווא גם של אלה שאינם קשורים לתופעה שעליה הוא מתריע.
חבל, כי הוא מתריע על תופעות לא ראויות, אבל מקלקל את דבריו על ידי ההכללה.
יש שחושבים שעל ידי שיקצינו את הדברים, דבריהם ישמעו יותר, אבל ההיפך הוא הנכון, ברגע שהקצנת והגעת לדברים לא נכונים, גם את דבריך הצודקים לא יקבלו.
פעמון זהב ורימון כתב:זו תמונה בלי קנה מידה אמיתי. פניו מעוותות.
הוא כותב הרבה,
לא בדיוק בקו שרגילים לקרוא, ולא שאוהבים לקרוא.
מי שזה מרגיז אותו שלא יקרא.
אבל בתור אחד שלא איכפת לו להרגיז ולשחוט בדרך את כל הפרות הקדושות שאף אחד לא מעיז ליגוע בהן, הוא לפעמים כותב את האמת העירומה בפרצוף, ולפעמים שווה להתעצבן בשביל לעמוד מול מראה.
מי שעומד לקרוא אותו וטורי הגיגיו,
טוב שיקח בחשבון מראש שהלז, בעל תשובה וותיק, מוצא רומני, משמש כרב בחו"ל ברומניה מולדתו, ונמנה עם חסידי שיטת מוהר"י מסאטמר, עד הסוף.
נגד המדינה וכו', נגד הציוניסטים והאגודיסטים גם יחד. ממילא אין לו כבוד למרנן ורבנן המקובלים על רובינו ככולנו, גם לא כלפי הגר"ש אוירבך שרואה אותו כממשיך ירושלמי לרב הראשי הראשון של ארץ ישראל וירושלים.
ובכלל הכל מכניס את שס, כשזה מגיע, ועוד כל מיני.
כשכותב נגד המדינה וראשיה, הוא כותב יותר טוב מאחרים, כי לפני שחזר בתשובה היה מוברג עמוק אי שם, אולי בש"ב, אולי בש"ג, ואולי בשב"כ.
ילד טוב כתב:כתבן כתב:קראתי את דבריו, והוא צודק במאה אחוזים לגבי אותם געררס בעלי תפקידים באגד.
הוא מביא רק מעט מן המעט ממעלליהם של מספר געררס שהתברגו בתפקידים בכירים באגד, ודואגים לאנ"ש על חשבון שאר הציבור החרדי.
זה לא רק בחיפה אלא גם בחצור-צפת, בקרית גת, ועוד מקומות. היו על זה בעבר כתבות בהמבשר.
אין זו ההאשמה חלילה על רבבות חסידי גור, אלא על אותם בודדים.
שפת הכותב מכלילה ונשמע ממנה שכל עסקני הצבור החרדי אשמים, גם בכתבה השנייה יש דברים לא ראויים, והאשמת שווא גם של אלה שאינם קשורים לתופעה שעליה הוא מתריע.
חבל, כי הוא מתריע על תופעות לא ראויות, אבל מקלקל את דבריו על ידי ההכללה.
יש שחושבים שעל ידי שיקצינו את הדברים, דבריהם ישמעו יותר, אבל ההיפך הוא הנכון, ברגע שהקצנת והגעת לדברים לא נכונים, גם את דבריך הצודקים לא יקבלו.
מה אתה מבלבל את המח?
אין בחצור וצפת קווי אגד
מסתקרן כתב:פעמון זהב ורימון כתב:זו תמונה בלי קנה מידה אמיתי. פניו מעוותות.
הוא כותב הרבה,
לא בדיוק בקו שרגילים לקרוא, ולא שאוהבים לקרוא.
מי שזה מרגיז אותו שלא יקרא.
אבל בתור אחד שלא איכפת לו להרגיז ולשחוט בדרך את כל הפרות הקדושות שאף אחד לא מעיז ליגוע בהן, הוא לפעמים כותב את האמת העירומה בפרצוף, ולפעמים שווה להתעצבן בשביל לעמוד מול מראה.
מי שעומד לקרוא אותו וטורי הגיגיו,
טוב שיקח בחשבון מראש שהלז, בעל תשובה וותיק, מוצא רומני, משמש כרב בחו"ל ברומניה מולדתו, ונמנה עם חסידי שיטת מוהר"י מסאטמר, עד הסוף.
נגד המדינה וכו', נגד הציוניסטים והאגודיסטים גם יחד. ממילא אין לו כבוד למרנן ורבנן המקובלים על רובינו ככולנו, גם לא כלפי הגר"ש אוירבך שרואה אותו כממשיך ירושלמי לרב הראשי הראשון של ארץ ישראל וירושלים.
ובכלל הכל מכניס את שס, כשזה מגיע, ועוד כל מיני.
כשכותב נגד המדינה וראשיה, הוא כותב יותר טוב מאחרים, כי לפני שחזר בתשובה היה מוברג עמוק אי שם, אולי בש"ב, אולי בש"ג, ואולי בשב"כ.
יצא המרצע מן השק!
יש זן של בעלי תשובה כדוגמת קאופמן שטרם נחלצו מעברם, וזה ניכר עליהם ועל התנהגותם היטב באופן שמסגיר את מוצאם!!!
ועל שכאלו אמרו: שיתחבאו להם מאחורי התנור ויבכו על חטאת נעוריהם, ואל יטיפו לנו מוסר, טלו קורה כקורת בית הבד מבין עיניכם, שפלים שכמוכם שמחפשים את העבירות של החרדים כדי להרגיע את מצפונם.
דרך אגב ישנו אתר חשוך שבו כל מיני אלמנטים שליליים שמכנים את עצמם בעלי תשובה במקום להתלבש שחורים ולשוב בתשובה על עונותיהם, הינם מטיפים מוסר לחרדים, ומתיימרים כביכול לגלות את הפינות החשוכות של החרדים ולהאיר אותם באור שלילי.
ילד טוב כתב:כתבן כתב:קראתי את דבריו, והוא צודק במאה אחוזים לגבי אותם געררס בעלי תפקידים באגד.
הוא מביא רק מעט מן המעט ממעלליהם של מספר געררס שהתברגו בתפקידים בכירים באגד, ודואגים לאנ"ש על חשבון שאר הציבור החרדי.
זה לא רק בחיפה אלא גם בחצור-צפת, בקרית גת, ועוד מקומות. היו על זה בעבר כתבות בהמבשר.
אין זו ההאשמה חלילה על רבבות חסידי גור, אלא על אותם בודדים.
שפת הכותב מכלילה ונשמע ממנה שכל עסקני הצבור החרדי אשמים, גם בכתבה השנייה יש דברים לא ראויים, והאשמת שווא גם של אלה שאינם קשורים לתופעה שעליה הוא מתריע.
חבל, כי הוא מתריע על תופעות לא ראויות, אבל מקלקל את דבריו על ידי ההכללה.
יש שחושבים שעל ידי שיקצינו את הדברים, דבריהם ישמעו יותר, אבל ההיפך הוא הנכון, ברגע שהקצנת והגעת לדברים לא נכונים, גם את דבריך הצודקים לא יקבלו.
מה אתה מבלבל את המח?
אין בחצור וצפת קווי אגד
משה אמת כתב:לדעתי אפשר לחלוק על סגנון הכתיבה ועל פרטים ספציפיים שכתב, אבל בכללי הוא צודק ועוד איך.
עיין ערך קו קרית גת - אשדוד או ירושלים שזה נוסע עד ערד וכן מגיע מערד ובאופן כללי זה משהו כמו שנכתב על הקו לחצור
שנוסעי קרית גת הם הסמרטוטים בשביל נוסעי ערד זו ההגדרה הכי קרובה שמצאתי
כוכב כתב:עד כמה שזכור לי תושבי ערד וחצור הם אלה שיזמו את הקווים המדוברים ולכן תושבי קרית גת נהנים על הדרך, ועוד מתלוננים.
תתקנו אותי אם אני טועה.
מסתקרן כתב:האם מישהו מכיר את אותו קאופמן אישית?
היכן הוא מתגורר?
אולי הכותב בכלל מסתתר תחת זהות בדויה?
1010 כתב:מסתקרן כתב:האם מישהו מכיר את אותו קאופמן אישית?
היכן הוא מתגורר?
אולי הכותב בכלל מסתתר תחת זהות בדויה?
מכיר אותו אישית, גר בשכונת הדר הכרמל בחיפה, מסתובב בשכונה, ומי שמכניס מטבע של חצי שקל הוא פותח את הפה לחצי שעה, יש לו כאבי בטן בסכומים אסטרונמיים, והוא חולק לכל דורש, רק שיהיה מכון לשמוע/לקרוא את הגיגיו.
נ.ב. אחד משכיניו בחיפה הוא נועם זיגמן עורך האתר, ומכאן לכאורה ההקשר.
פעמון זהב ורימון כתב:ככתוב בהתחלה תאריך - סיון תשע"ה.
לפני קצת יותר מחצי שנה.
על השאלה לא כתוב כאן תשובה לכן לא אדע.
זאת אדע "אכסנאי שבא לעיר על עסקי אשתו שואלין אותו" וכו'
נעשה ונשמע כתב:פעמון זהב ורימון כתב:ככתוב בהתחלה תאריך - סיון תשע"ה.
לפני קצת יותר מחצי שנה.
על השאלה לא כתוב כאן תשובה לכן לא אדע.
זאת אדע "אכסנאי שבא לעיר על עסקי אשתו שואלין אותו" וכו'
לא הייתי שואל, אם לא שהוא פשוט הזמין את השאלה, שהוא חוזר שוב ושוב 'נשותיי'...
פעמון זהב ורימון כתב:וכעשרים ושש שנה מיום תחילת שמירת המצוות ציפיתי ליום שבו אחבוק בן. ביום ב' – כ"ח בסיוון
עובדיה כתב:נעשה ונשמע כתב:פעמון זהב ורימון כתב:ככתוב בהתחלה תאריך - סיון תשע"ה.
לפני קצת יותר מחצי שנה.
על השאלה לא כתוב כאן תשובה לכן לא אדע.
זאת אדע "אכסנאי שבא לעיר על עסקי אשתו שואלין אותו" וכו'
לא הייתי שואל, אם לא שהוא פשוט הזמין את השאלה, שהוא חוזר שוב ושוב 'נשותיי'...
אולי מפה הרמזפעמון זהב ורימון כתב:וכעשרים ושש שנה מיום תחילת שמירת המצוות ציפיתי ליום שבו אחבוק בן. ביום ב' – כ"ח בסיוון
שש הפלות של נשותיי הו מנת חלקי בעשרים ושתיים השנים האחרונות, אבל ידעתי כי מי שדבק רק ב-ה' יזכה לבסוף בפרי בטן.
1010 כתב:לא במקרה מצבה של ה"עדה החרדית" מעורר רחמים אם אחד מרבניה בבית שמש הוא זה ששמו בישראל הינו נתן קופשיץ. זהו האיש שהושתל בבית שמש ע"י הליטאים הציונים מ"בני התורה" – ורבם שמואל אוירבך, בימים שהללו היו חלק בלתי נפרד מהמחנה הציוני – חרדי. השלטון הציוני צופה תמיד קדימה כאשר היהדות החרדית מנסה באמת להיות עצמאית. פוקרי ישראל הם הגרועים מכל באומות העולם ולכן הם זוכים לסיעתא דנוקבא חזקה יותר מהשטן ושליחיו. יש גם להוסיף ולציין כי לרשעי ישראל יש את מתנת החכמה היהודית, שעם התפקרותם היא הופכת לעזר נגדם בדמות עורמה שלילית, ועל כך מרחיב ה"אור החיים" הקדוש בפרשת "ראה" על הברכה והקללה שהינה אחת: הגאוניות היהודית שפועלת לחיוב אצל שומרי המצוות והיא גם פועלת לשלילה בקרב המהרסים בכרם ישראל. אי לכך כבר הזהיר הרמב"ם שגם מיעוט שלילי מישראל יכול להרע לרוב שומרי מצוות בעיר מגורים משותפת, ולכן יש להדיר רגלים ממקום מגורים שבו חיים רשעי ישראל.
כאשר הציונים הבינו כי "מאה שערים" ומורשתה מתרחבים לבית שמש הרי שהם מיד אצו-רצו למצוא "רב מטעם" ובלי טעם שיסתנן לתוך היהדות החרדית בבית שמש העתידית וימשוך את חרדי "מאה שערים" שיגיעו לשם לקו הציוני – חרדי הסטנדרטי, של ה"ליטאים הציונים(להבדיל מליטאי י"ם ה"פרושים"). כך הגיע לשם אותו "רב קופשיץ", היישר ממחנה "דגל התורה", מהאגף של הרב שמואל אוירבך, שהיה אז אגף חרדי – ציוני לכל דבר, ועוד עם נטיות "קוקיסטיות". קופשיץ זה הצליח להשתחל לתוך ה"עדה החרדית", בימים שהקו התורתי נוסע הפוך: להכניס יותר ויותר "סוסים טרויאנים" ולהחניף לעוקרי הדת עם הצגת רבנים של "שליש" ו"רביע". ומאז הרב נתן קופשיץ רק מכה בקו ההיסטורי של שלומי אמוני ישראל מימי הקמת ה"עדה החרדית".
כך למשל הוא תומך ללא דופי בבחירת ראש עיר "חרדי" לעיר שבה חיים חילוניים, והאחרונים "זוכים" להחטאתם ע"י ה"הידור" של "ראש עיר חרדי", ועוד ראש עיר ממפלגת ש"ס הרפורמיסטית. כך הוא משקר במצח נחושה שאין הוא שולח מצביעים להצביע בבחירות המוניציפאליות, וממש באותן שניות הוא סוגר על הקמת קלפיות לאנשי ה"עדה החרדית" בשכונת "רמת בית שמש א'" המודרנית, כדי שאיש לא יתפוס את מורדי ה' בקלקלתם. כך הוא מאשר לקרוא את עיתונם הציוני והרפורמי של אבוטבול וחסידי גור, ששמו "חדש" ואח"כ הוא טוען שמעולם לא התירו. וכך הוא נהנה להתחכך בציבור המודרניים שבשכונת "רמת בית שמש א'" כשהם מזמינים אותו שוב ושוב להופיע לפניהם על תקן "קנאי לייט". לא הייתי מרחיב את הדיבור על הקונפו- אופורטוניסט הזה אלמלא חלה פרשה חדשה של הלה, בחול המועד פסח תשע"ו.
במסגרת "שיעורי התורה" בשכונה המודרנית החביבה על הקופשיצון הזה, ב"רמת בית שמש א'", הופיע הלה ללא בושה במודעה משותפת ובמעמד משותף עם רב מהכיפות הסרוגות, שבעבר שימש ב"רבנות הראשית" הציונית כעוזרו של ה"רב הציוני הראשי". שמו של נתן קופשיץ התנוסס יחד עם שמו של שלמה זעפרני, הרב של ה"סרוגים" משכונת "הר נוף" המודרנית בי"ם ושל הסרוגים מ"רמת בית שמש א'". חבל לגולל כאן את כל מה שהורו לנו רבותינו על הקשר עם ה"מזרחי", ועוד מה שהורו לנו זקני ה"עדה החרדית" ואדמו"רי בית סאטמר בעניין. פרצופו של קופשיץ נחשף שוב אך ירידתו לרמת גועל נפש וכפירה כזו מתאפשרת "בזכות" פחדנותם של רבים ותמימים שחוששים מ"חילול השם" אך שכחו ש"במקום שיש חילול ה' אין חולקין כבוד לרב". את השתול הזה – של השב"כ הציוני, צריך להעיף בבעיטה אחת החוצה מהבד"ץ של ה"עדה החרדית"!
משתמשים הגולשים בפורום זה: moshe chaim, אני פה, המוזיקאי, טהרנו, יהיה טוב, עוקר הרים, פך שמן, ראש בטטה, שיינע איד, שיך ו־123 אורחים