הוצאת עין הרע:
1: קודם כל אחד הדברים להוצאת עין הרע קריאת פרק לא ופרק צא בתהילים.
2: הוצאת עין הרע דרך עופרת.
את העופרת רוכשים בחניות תבלינים או בחניות של דגים.
יש עופרת של זכר.
יש עופרת של נקבה.
עם עושים לאישה הוצאת עין הרע :אז לוקחים עופרת של 3 נקבות ו 2 זכרים.
עם עושים את זה לגבר: אז לוקחים עופרת של 3 זכרים ו2 נקבות .
סך הכל לשני המצבים לוקחים 5 כדורי עופרת.
אופן ההכנה: שמים את 5 כדורי העופרת על הגז , ומכינים בקערה נפרדת מים , ובאותו מעמד מכניסים כמה חתיכות של לחם ושמים את החוד של הסכין בתוך המים ושמים קצת מלח ושמים קצת מעשב רודה שהוא נגד עין הרע והוצאת עין הרע.
עדיף לשים את כל הדברים בכף שאנו לא משתמשים.
תוך כדי שזה על הגז כדאי לקרוא לחש של החידא הקדוש [מקור ספר עבודת הקודש]לעין הרע.
את הלחש הזה ניתן לקרוא שהעופרת על הגז או לחלופין הפסוק בין פורת יוסף בין פורת עלי עיןבנות צעדה עלי שור.
האדם יושב על הכיסא וצריך לשים לו בד שעושים לו את זה מעל הראש שלו.
התהליך : לוקחים את העופרת ביד ימין , את הקערה עם המים ביד שמאל , שמים את הקערה מעל הראש ומעל הקערה מחזיקים את הכף מעל העופרת ומסובבים את הכף מעל הראש של האדם ואומרים את הפסוק בין פורת יוסף בין פורת עלי עין בנות צעדה עלי שור וכדאי לסובב את הכף 5 פעמים ואז פה מוציא את העין הרע שיש על פלוני בן פלוני ואיך שאומרים זורקים את העופרת על המים וזה עלול להתפוצץ .
שהעופרת בתוך המים היא נהיית קרה ולמי שיש אינטואיציה רואים אותיות של אדם ורואים דמיות של אדם והרבה עיניים , עם רואים הרבה עיניים עדיף לעשות עוד פעמים , עם לא רואים עיניים אז פעם אחד מספיק , אחר כך לוקחים את העופרת ושמים בשקית ניילון , נותנים לאדם לשטוף את הידיים ומשפריצים לו על הפנים [ממים שעשינו את התהליך] ואת העופרת צריך לשים מתחת למיטה 3 לילות וביום הרביעי מוציא מחוץ לבית דורך ברגל ימין ואומר פה נשברה העין הרע שהייתה על פלוני בן פלוני או פלונית בת פלונית וכדאי מאד שילך ויזרוק את זה בי-ם ובעזרת השם ישתחרר מעין הרע.
יש כאלה שעושים את זה 3 פעמים כל שבוע או פעם בחודש הכל תלוי בחומרת המצב של עין הרע.
בנוסף: אדם שרוצה לדעת אם יש עליו עין הרע השיטה הכי מהירה והכי טובה:
לוקחים צלחת שמים שכבה של מלח עבה ומעל המלח העבה שמים סכין בלי שינים רק עם להב [סכין פשוטה ] ומעל הסכין שמים עוד פעם מלח ואת התהליך הזה שמים 3 לילות מתחת למיטה , ואם ביום הרביעי יש קצת חלודה על הסכין זה סימן שיש עין הרע ורואים בחלודה שיש בסכין צורות , אנשים , דמיות ואותיות וכדו' .
בהצלחה לכולם:
תמיר בן אשר
כל הזכיות שמורות
ספר כתב:אין לזה סכנה של 'התעסקות עם החיצונים'? היתה אשה מבוגרת בירושלים, בשם גב' ווייס - ברחוב עזר יולדות, שהרבתה לעסוק בעופרת, (בלי מחיר, רק שמו משהו לצדקה). ואמרו עליה שהיא סבלה מכל מיני דברים קשים כתוצאה מההתעסקות הזו?
שושנה כתב:ישנם דרכים למנוע כניסת עין הרע כמו: ללבוש בגד הפוך.
1. מהו הלחש מהחיד"א, מה שאעתיק תיכף, או משהו אחר?
ספר עבודת הקודש - כף אחת - יב:
סגולה לעין הרע משם רבי יהודאי גאון זכרונו לברכה:
[יקח] שתי קערות נקיות, באחת יתן מים זכים ובאחת שמן זית זך, ויאמר עליהם, יְיָ אֵל שַׁדַּי צְבָאוֹת עִמָּנוּ מִשְֹגָּב לָנוּ אֱלֹהֵי יַעֲקֹב סֶּלָה ג"פ. יְיָ אֵל שַׁדַּי צְבָאוֹת אַשְׁרֵי אָדָם בּוֹטֵחַ בָּךְ ג"פ. יְיָ אֵל שַׁדַּי צְבָאוֹת הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ ג"פ. ואחר כך יטבול הב' אצבעות בשמן דהיינו האצבע והזרת ויטיף שתי טיפות בקערה על המים, ובעוד שהוא מטיף יאמר בְּשֵׁם גַּבְרִיאֵל בְּשֵׁם מִיכָאֵל בְּשֵׁם רְפָאֵל אֲנִי עוֹשֶֹה זֶה. וּכְשֵׁם שֶׁאֵלּוּ הַטִּפּוֹת נֶאֱבָדִים וּמִתְבַּטְּלִים בַּמַּיִם. כַּךְ יִתְבַּטְּלוּ וְיֹאבְדוּ כָּל מַכְאוֹב וְכָל חוֹלִי וְכָל עַיִן הָרָע מפב"פ. וישפוך המים לארץ בכל כחו.
2. איפה אומר מהרח"ו לומר 'בן פורת יוסף', שבע פעמים וכו'.
4. אין לזה סכנה של 'התעסקות עם החיצונים'?
5. מהרב מוצפי שליט"א, ששמו היהודי של העשב רוד"א, היא פיגם.
גאליציינער כתב:שכחת עוד בת:
הרבנית ווייס אשת הרה"ח מנדל ווייס [בהגרד"מ].
כבוד הרב כתב:במשפחה שלנו נוהגים ללכת למקור:
בירושלים יש את הרבנית הישישה מרת ווייס תליט"א ברח' ראשית חכמה שהיא הראשונה שהתחילה לעשות כן לאחר השואה, היא קיבלה את זה מאמותיה מימי קדם, וכל מי שעושה כיום עופרת הכל בא ממנה. היא עצמה כבר לא עוסקת בזה מחמת חולשתה, אבל בנותיה הרבניות ממשיכות במסורת באופן הכי מקורי, גם לא לוקחים הרבה כסף בכלל (היא עצמה בכלל לא לקחה כסף..).
בנותיה הן הרבנית רוטנר מחליסה שמקבלת בביתה בבני ברק, הרבנית יעקובוביץ מקאפאוואר בביתה בירושלים, הרבנית שמרלר ברמת שלמה, ועוד.
אריה ענק משער האריות כתב:מענין איך האשכנזיות נמשכו לזה...
דווקא הם הכי פחות מקפידים על עין הרע...
ואולי דווקא בגלל זה...
יצחק יוסף כתב:כבוד הרב כתב:במשפחה שלנו נוהגים ללכת למקור:
בירושלים יש את הרבנית הישישה מרת ווייס תליט"א ברח' ראשית חכמה שהיא הראשונה שהתחילה לעשות כן לאחר השואה, היא קיבלה את זה מאמותיה מימי קדם, וכל מי שעושה כיום עופרת הכל בא ממנה. היא עצמה כבר לא עוסקת בזה מחמת חולשתה, אבל בנותיה הרבניות ממשיכות במסורת באופן הכי מקורי, גם לא לוקחים הרבה כסף בכלל (היא עצמה בכלל לא לקחה כסף..).
בנותיה הן הרבנית רוטנר מחליסה שמקבלת בביתה בבני ברק, הרבנית יעקובוביץ מקאפאוואר בביתה בירושלים, הרבנית שמרלר ברמת שלמה, ועוד.
יש לה כבר נכדה שגם עוסקת אם זה כלתה של הרבנית יעקובוביץ מקאפאוואר בת האדמו"ר מיליטש'יק
משתמשים הגולשים בפורום זה: [G] ו־70 אורחים