משולש כתב:מישהו אמר פעם לשוטר: השופטים מטומטמים.
השוטר לקח אותו לבית המשפט.
שאל השופט: למה אמרת שהשופטים מטומטמים?
אמר לו: לא באמת התכוונתי, והכוונה היתה שהם כל כך חכמים עד שחושבים שהם מטומטמים ובעצם כולם מטומטים ביחס אליהם וכו'.
השופט פטר אותו.
ניגש המקלל לשוטר ואמר לו בלחש: אמרתי לך שהם מטומטמים.
משולש כתב:בחלם ירד פעם שלג יפה ונקי.
חשבו מה לעשות כדי לשמור על היופי והנקיון של השלג.
החליטו שהשמש יסתובב בין כל בתי העיר ויודיע שאף אחד לא יצא מביתו כדי שלא ידרוך וילכלך את השלג היפה,
וכדי שגם השמש לא ילכלך בנעליו את השלג, ישאוהו ארבעה סבלים על כתפיהם...
1010 כתב:ועכשיו תחכים אותנו..
מה הקשר בין התמונה לבדיחה?
יעבץ כתב:מי פירסם פלקט. זה היה פלייר שהוגש לנשים בלבד.
זה שככר השבת בחר לפרסם זאת כדי ללוצץ על קהילה קדושה זו. ואתה בעקבותיהם. זא לא אומר שפרסמו פלאקט.
מה גם בסה"כ מדובר באיורים פשוטים, ואין שם שום דבר לא צנוע...
סתם לעג.
משולש כתב:יעבץ כתב:מי פירסם פלקט. זה היה פלייר שהוגש לנשים בלבד.
זה שככר השבת בחר לפרסם זאת כדי ללוצץ על קהילה קדושה זו. ואתה בעקבותיהם. זא לא אומר שפרסמו פלאקט.
מה גם בסה"כ מדובר באיורים פשוטים, ואין שם שום דבר לא צנוע...
סתם לעג.
אתה צודק. לכן כתבתי את זה בשם מישהו. ולא בשם עצמי.
משולש כתב:בשיעור דף יומי אחד היו השומעים רגילים להתנמנם והמג"ש היה נוהג לתת להם להשלים משפטים כדי לעוררם.
לדוגמא:
- "המוציא מחבירו, עליו..."
- "השלום" ענו כולם במקהלה.
(צריך מישהו שיודע להכניס כאן גם את העוקץ, שבציבורים מסויימים זה באמת כך שמי שמוציא מחבירו אז עליו השלום...)
המוזיקאי כתב:משולש כתב:בשיעור דף יומי אחד היו השומעים רגילים להתנמנם והמג"ש היה נוהג לתת להם להשלים משפטים כדי לעוררם.
לדוגמא:
- "המוציא מחבירו, עליו..."
- "השלום" ענו כולם במקהלה.
(צריך מישהו שיודע להכניס כאן גם את העוקץ, שבציבורים מסויימים זה באמת כך שמי שמוציא מחבירו אז עליו השלום...)
המקור הוא כך
הרב עובדיה מסר שיעור לבעלי בתים ורצה לומר דין המוציא מחבירו עליו הראיה
החל לומר "המוציא" המשיכו הציבור "לחם מן הארץ"
אמר להם לא "המוציא מחבירו" המשיכו כולם "נקרא רשע"
אמר להם לא "המוציא מחבירו עליו" המשיכו כולם "השלום"
eliyahu כתב:http://www.jdn.co.il/video/910292
והבדיחה האמיתית זה לקרוא את התגובות
eliyahu כתב:גורם בכיר במשטרה: נפתחת בדיקה בעניינו של דונאלד טראמפ
אריה ענק משער האריות כתב:
פעמון זהב ורימון כתב:זה בדיחה שמספיק ג' אנשים. מן הדין צריך מנין.
המשוטט כתב:הוא : מה קורה אחי אתה צם ???
אני : לא אחי אני לא בכור
הוא : מה הקשר בכור ??? זה לא פסח
אני : לא פסח ??? אז למה שאלות קשות ???
מדהים איך אותו משפט בדיוק מחולל שתי פעולות הפוכות. כשאמרתי לאופטומטריסט שאני לא רואה אותו ממטר, הוא סידר לי משקפיים. כשאמרתי את זה לערס שניסה לעקוף אותי בתור, הוא שבר לי אותם.
סטודנטית תימניה שלחה לאבא שלה מכתב שישלח לה 500 ש"ח.
האבא שלח לה 50 ש"ח וכתב: "הגיע הזמן שתלמדי שחמישים כותבים עם אפס אחד..."
הייתי בבית כנסת של תימנים. מכרו את העליות.
אחד אמר 50 השני העלה ל 80 שלישי ל 90.
לא הבנתי מה קורה, עד שהרביעי אמר שקל ועשרה...
כשתימני אומר שהוא גדל בבית חם... הוא מתכוון שגדל בבית בלי מזגן...
הכי מצחיק זה לריב עם ג'ינג'י ואז לומר לו: אני אקרע אותך לגזרים
קהילה אחת של חילונים החליטה לקחת רב לקהילה.
נתנו לו משכורת, כיבדו אותו ואמרו לו לדאוג לצרכי הדת של הקהילה.
לילה אחד מישהו מהקהילה עבר ליד הדירה של הרב וראה אותו לומד תורה, גמרא וכו' כל הלילה. עברו ליד הבית של הרב גם בלילה אחרי כן וראו אותו דבר. ככה גם בלילה אחרי כן.
אחרי כמה ימים באו לרב ואמרו לו: שמע, אתה מפוטר.
למה? שאל הרב.
אמרו לו: לקחנו אותך כרב כי חשבנו שאתה יודע את התורה, אבל גילינו עכשיו שאתה לא יודע- כל לילה אתה לומד..
אריה ענק משער האריות כתב:צולם היום!!!
פעם אחד מישהו הלך ברחוב ונפל כשקם שאלו אותו איך היה ענה עשר...
פעם אחד מישהו הלך ברחוב ונפל כשקם שאלו אותו איך היה ענה עשר...
אריה ענק משער האריות כתב:חסיד הגיע לאדמו"ר מסאטמר זצ"ל ובפיו כמה שאלות.
האם לומר פרשת המן פסוק בפסוק שמו"ת או כל הפרשה פעמיים ולאחמ"כ תרגום?
האם יש ענין לאמרו בציבור?
האם יותר מהודר לומר מתוך הס"ת?
ענה לו האדמו"ר-
שמע נא ידידי היקר
כל הסגולות ואיך שלא תאמר זה טוב עד 8 בבוקר, אז תלך לעבודה וכך יהיה לך פרנסה..
אני פה כתב:טעות נפוצה, בעיקר אצל אלו שאינם דוברי אידיש שפת אם, שנוהגים לומר 'מיר ווילן בענטשן' שמשמעותו 'אנו רוצים לברך', במקום 'וועלן', שמשמעותו 'הבה נברך'. הכרתי יהודי ת"ח שהיה נוהג לומר למי שאמר כן - ווילסט בענטשן, בענטש! אם אתם רוצים לברך תברכו.
מצפה לישועת השם כתב:אני פה כתב:טעות נפוצה, בעיקר אצל אלו שאינם דוברי אידיש שפת אם, שנוהגים לומר 'מיר ווילן בענטשן' שמשמעותו 'אנו רוצים לברך', במקום 'וועלן', שמשמעותו 'הבה נברך'. הכרתי יהודי ת"ח שהיה נוהג לומר למי שאמר כן - ווילסט בענטשן, בענטש! אם אתם רוצים לברך תברכו.
שמעתי פעם שבברסלב נוהגים לומר דווקא כך, כדי לבטא את מה שנאמר בזוה"ק ובספה"ק שבשעת האוכל מאיר 'הארת הרצון', ועל כן אומרין 'מיר ווילן''.
אבן הפינה כתב:החודש אמא שלי התחילה דיאטה.
בנתיים ירדתי 4 קילו
אני פה כתב:הא לא מבשלת בגלל הדיאטה אז הילדים יורדים...
אני פה כתב:לפיד: ''ארכיב ממשלת מרכז, עם הליכוד וגבאי''
zeevi כתב:העדה החרדית מודיעה שאפשר להפקיד אצלם את השטרות החדשים.
שיך כתב:חדש בשוק: ארנקים מהדרין- תא נפרד לשטרות גברים, תא נפרד לנשים, למניעת יחוד
פרדכת כתב:הגדרה בבית בריסק להבדיל בן חי למת :
זה גברא וזה חפצא (להבדיל)
פרדכת כתב:מה ההבדל בן צ'אלמער לבני ברקי לעניין פורים
{חוץ מהלכות מוקף חומה והמשולש}
זה מחשב כמה הולך לעלות לו פורים וזה מחשב כמה יכנס לו בפורים
באידיש זה נשמע קצת יותר טוב
משתמשים הגולשים בפורום זה: [G], moshe chaim, אבן הפינה, גאליציאנער, המוזיקאי, ועד, מקצועי, משה 10, פעמון זהב ורימון, שיינע איד, שמעון ווייס ו־150 אורחים